Recepten

Worteltaart Glutenvrij en zonder toegevoegde suikers

Worteltaart Glutenvrij en zonder toegevoegde suikers

Vind hier het recept voor een overheerlijke worteltaart. Glutenvrij en zonder toegevoegde suikers!

Lees meer →


Paars ijs van aardappel en zonder suiker

Paars ijs van aardappel en zonder suiker

Paar ijs van aardappel? Jazeker en dan niet de gewone aardappel, maar de Ube. Lijkt erg op de vertrouwde zoete aardappel, qua vorm, maar is dan gewoon hartstikke paars. En hierdoor geeft de paarse zoete aardappel dus een onwijs gave paarse kleur aan je eten. Volgens de echte kenners smaakt de Ube naar: kastanje, vanille, nootachtig ( specifiek hazelnoot), pistache, witte chocolade en kokos. Ik ben om!!  Daarnaast bevat de Ube ook veel voordelen qua vitaminen. Zo zit de Ube vol met Vitamine A en C. Het bevat koolhydraten, maar wel de langzame koolhydraten. Waar we een lang vol gevoel...

Lees meer →


Het sluipt langzaam en ongezien naar binnen

Weet jij wat je eet? Hoe kan het dan we toch langzaam allemaal steeds dikker worden en ongezonder, terwijl de supermarkten vol liggen met gezonde voeding. Of is deze voeding minder gezond dan we denken?

Lees meer →


7x havermout variaties

Recepten ontbijt

7x havermout variaties

Ikzelf eet erg graag havermout. Niet alleen omdat het gezond is, maar ook omdat het heel erg lekker is en je kunt er heel veel mee variëren. Hier 7 manieren voor je havermout.  1. Appeltaart havermout Ben jij ook net als ik zo dop op appeltaart, alleen jammer van die calorieën. De oplossing: voeg na het koken van je havermout stukjes appel, rozijnen en een snufje kaneel toe. Goed roeren et voilá, je havermout heeft nu de smaak van appeltaart 2. Havermout met banaan Voor een stevig ontbijt voeg je een geprakte banaan toe aan je gekookte havermout. Deze combi wordt extra...

Lees meer →


11 soorten fruitwater die jou deze warme dagen helpen voldoende te drinken

Fruitwater

11 soorten fruitwater die jou deze warme dagen helpen voldoende te drinken


Lees meer →