Retourbeleid

Ben jij toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Dit kan natuurlijk altijd, in onze webshop heb je altijd 14 dagen bedenktijd en de mogelijkheid je product te retourneren. 

Wat moet ik doen bij een retour?

1. Stuur ons een e-mail info@yoann.nl. Vermeld hierin de reden van je retour en je ordernummer. Wij sturen je een mail terug met een retourlabel, waarmee jij kosteloos jouw product kunt retourneren.

2. Het product dient compleet ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking (of vervangende doos/envelop) verpakt te worden. 

Geld terug

1. We zullen na ontvangst van het product direct je aankoopbedrag terugstorten. Voor het terugbetalen hebben we wel je bankrekeningnummer en de naam van de rekeninghouder nodig. Deze kun je mailen naar info@yoann.nl o.v.v. jouw ordernummer.

2. Stuur je alleen een deel van je bestelling terug? Je hebt bijvoorbeeld twee producten besteld, en  je stuurt er één terug? Dan betalen we de eerder gemaakte verzendkosten niet terug.

3. De kosten van het retour zenden naar onze webshop betaal jezelf, tenzij dit een fout is van Yoann. De kosten voor de verzending worden in mindering gebracht op het bedrag dat jij van ons terug ontvangt. 

Ruilen

Het is alleen mogelijk om een product te ruilen voor een product met hetzelfde aankoopbedrag als waar je het voor gekocht hebt. In alle andere gevallen betalen we je het aankoopbedrag van het product terug en kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Wel betaal je zelf de kosten voor het retour zenden van het product.